שיתופים נבחר להיות הגוף המתכנן והמבצע של תהליך שיתוף ציבור עבור משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, בנושא טיפול המדינה בקשישים סיעודיים
תהליכי שיתוף במשרד מבקר המדינה
ניהול תהליכי שיתוף ציבור פיזיים ומקוונים עבור יחידות המשרד השונות, 2016-2019

תהליכי שיתוף במשרד מבקר המדינה
ניהול תהליכי שיתוף ציבור פיזיים ומקוונים עבור יחידות המשרד השונות, 2016-2019
תהליכי שיתוף ציבור במשרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור החלו לפעול בשנת 2016 ונערכו בהיקף ומגוון רחב של כלים וסוגי תהליכים. תהליכים אלו מאופיינים בליווי מגוון של שיתוף פיסי ומקוון ביחידות המשרד השונות בכדי להביא את נקודת המבט של הציבור הרלוונטי לתחום המבוקר ובפיתוח תשתית ארגונית ייחודית בנושא שיתוף ציבור.
מטרת תפיסת השיתוף במשרד הינה להטמיע כלים לביצוע תהליכי שיתוף ציבור כחלק מתוכנית העבודה ונהלי העבודה המשרדיים וזאת כחלק מהיוזמה להגברת השקיפות ועידוד מעורבות הציבור בנעשה בו.
הצוות המקצועי שליווה את תהליכי השיתוף מטעם שיתופים: מירי יעקובי הורוביץ, אמבת דוד, דבורה אברמזון, ליאת בן משה
שיתופים נבחר להיות הגוף המתכנן והמבצע של תהליך שיתוף ציבור עבור משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, בנושא טיפול המדינה בקשישים סיעודיים
ניהול תהליך שיתוף ציבור עבור משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור, בנושא איכות השירותים שנותנת חברת דואר ישראל. יותר מ-10,000 איש ענו על השאלון המקוון בנושא
במסגרת הגברת השקיפות במשרד מבקר המדינה ועידוד מעורבות הציבור בנעשה בו, פנה המשרד לציבור לקבלת התייחסותו בכל הנוגע לתחבורה הציבורית בישראל. שיתופים היה הגוף שניהל את תהליך השיתוף עבור המשרד
הגברת השקיפות ושילוב קולות הציבור הרחב בעבודות הביקורת של משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור
תהליכי שיתוף פיזיים ומקוונים במגוון נושאי הביקורת בהם עוסק המשרד
אנשי מקצוע רלוונטיים מהמגזר הציבורי, החברתי והעסקי, הקהל הרחב
משרד מבקר המדינה ונציב תלונות הציבור
2016
2019